slovenskoPozdravljeni, naj se Vam na kratko predstavim:

Po koncani osnovni šoli sem se po gledu svojega oceta odlocil, da bom delal z lesom. Izucil sem se za mizarja in se zaposlil. Po vec letih dela sem želel izpopolniti svojo izobrazbo, zato sem se vpisal na študij lesarstva na Biotehniški fakulteti v Ljubljani. Študij sem zakljucil leta 2005, tema mojega diplomskega dela je »Proporcijska analiza pohištva«. V nalogi sem se ukvarjal z dimenzijskimi razmerji pri oblikovanju pohištva, predvsem z estetskega vidika.

V dosedanjem vec kot dvajsetletnem delu z lesom sem delal na razlicnih podrocjih v lesarstvu, najvecji izziv pa mi je iskanje prakticnih in estetskih rešitev pri oblikovanju izdelkov. Skupaj z vami se bom trudil najti optimalno rešitev za vaš interier. Veselim se sodelovanja z vami.

Andrej Èerne

DeutschAm Anfang möchte ich mich, besonders aber meinen beruflichen Werdegang vorstellen:

Nach dem Abschluss der Volksschule wollte ich, ähnlich wie mein Vater, mit Holz arbeiten. So entschloss ich mich für die Tischlerlehre und übte diesen Beruf mit viel Freude aus. Ich merkte aber, dass ich meine Kenntnisse noch erweitern sollte. Deshalb begann mit dem Studium der Holzbearbeitung, und zwar in der Biotechnischen Fakultät in Laibach. Das Studium beendete ich erfolgreich im Jahre 2005 mit der Diplomarbeit »Die Proporzanalyse des Möbels«. In der Abschlussarbeit analysierte ich die Dimensionsverhältnisse der Möbelerzeugnisse, vor allem unter dem ästhetischen Aspekt.Bei der bisherigen, mehr als zwanzigjährigen Beschäftigung mit Holz, arbeitete ich in verschiedenen Bereichen. Für mich besteht die größte Herausforderung darin, in der Praxis verwertbare Lösungen, die auch ästhetischen Anforderungen genügen, zu suchen. In Zusammenarbeit mit meinen Kunden bemühe ich mich, die optimale Lösung für Ihr Interieur zu finden. Ich freue mich auf unsere zukünftige Kooperation

Andreas Tscherne

Primantura

izdelava in monta¾a/ Herstellung u. Montage

restavriranje

restavriranje/ Restauration

 

O MENI KUHINJE MIZE IN KLOPI OMARE POSTELJE STOPNICE IN OGRAJE VRTNE GARNITURE RISBE POSEBNE ®ELJE